Dubidubidubbdubbdubb

dubidubidubbi jää jää
 
Dubidubidubbdubbdubb I don´t need your loove...

Me & My - Dub I Dub



Vad är grejen med mej och den låten?? Vet att jag hade den på en av mina 1a cdskivor för ungefär sisådär 12 år sen och jag tror fan jag har sjungt på den varje dag sen dess. Sjunger den så fort jag e klar med ngt, som tex när jag har varit och handlat eller när en tenta är skriven. Den låten har förmodligen påverkat mitt liv helt omedvetet. Frågan e vad jag ska göra åt det... terapi? skott i nacken? Det e ju inte hållbart att gå runt och sjunga att jag inte behöver kärlek.   

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dub i dub =P
Nåt vettigt fick jag gjort i eftermiddag =D

2008-04-28 @ 17:52:26
URL: http://systerfia.blogg.se
Postat av: Sofia

I looove BASTU-stolar =)Klart jag vet vad man använder dem till! En dag i solen letar man upp en plats i lä (om sådan finns i Kalmar) och sen sitter man där i solen och steker, så klart! Helst ska man vara flera stycken med likadana och sitta i en fin rad haha

2008-04-30 @ 20:52:36
URL: http://systerfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0