Ut på tur, aldrig sur.

Fredag: Jubileumskväll me preppisarna. Gallianon var såklart given!


Lördag: Destination Tullslätten 21. Korridoren kommer aldrig upp i nivå med dramatiken på Gladan men e fan en bra bit påväg. Ut och åka MC med en tokhög alkoholhallt i blodet e ju en smart idé?

Naa ikke! Kunde slutat hursomhelst det där, de e tur Baronenjocke finns på plats och e redo att ta hand om saken.

Blev en kårkväll med shotrace och där tappade ni mej.... haha naa så illa va de inte.  


Söndag: Efter 3 h sömn började bakisdagen med frullebuffé. "Efter en stadig frukost längtar man ju efter att ta tag i någonting!"  så jag tyckte det var en bra idé att fortsätta längta och har fortfarande inte tagit tag i ett skit. Har mest drivit runt me Rickard & co och kollat på film. Kvalitetstid på hög nivå me 2a ord.

Har dock en smula ångest över föreläsningen jag ska hålla imorn... men det grer sig, har ju alltid tagit det som de kommer så de vore la gördumt att sluta me de nu?


Förövrigt gillar inte Linnéa omotiverade flyttar, så jag tkr att Rickard ska pilla sitt tjocka fläsk tillbaka till Kalmar NU så vi kan motionera tillsammans igen. "Jag blir lite svett under armarna när jag tänker på det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0