Jag har din stilettklack!

Reunion med klassen från gymnasiet igår kväll hemma hos Ellen... Stundar bröllop (!!!) i fd 3NV- annars inte så mkt nytt! 
Vi saknade Ivan och Frida som inte kunde närvara vid tillställningen!

Micha tog fram Bulgarienkänslan genom att dricka Bacardi Brezeer watermelon- Det e minnen de!



Efter grillning och gitarrklinkande + sång gick vi vidare till Codden där Salem Al Fakir spelade (kan de inte ta hit nya artister ngn gång??, han va ju här förra sommaren oxå....) Salem hade klippt håret så nu behövde han inte låna ngn hårsnodd och de va ju tur för Yasse e i Malmö och skulle inte haft möjlighet att assistera honom... haha

Erik var på besök från Tyskland och shiit va kul det va att härja runt me honom.... ;D Har nog aldrig skrattat så mkt som när vi råkade knuffa lite för mkt på Armin som ramlade pladdask ute på terassen och drog me sej hela infrarödlampan.. Jävlar vilken smäll- Armin låg kvar på rygg och va helt chockad stackarn..hahaha´

När vi ska gå ut ramlar även Micha och duttar nerför hela Codtrappan... (Kände inte henne då kan jag säga!!) Hennes stilettklackar flygde åt varsitt håll - jag har tagit den ena och hon får tillbaka den när hon tagit sitt stilett-driving licence, jag ska ha det skriftligt! ;)
 
Michas stilettklack-Haha!!!

Kommentarer
Postat av: Yasemin

pahaha.. önskar att jag också hade vart där nu, men när jag har min semester så får vi ta igen det till tusen!! Tack så mkt för gratulationerna,hann aldrig ringa, blev försenad o sen ringde telefonen o nu är jag nyss hemkommen, älskar filmen!! Men se till o kolla schemat så får vi styra halmstad=))) LOVE

2008-06-15 @ 23:43:29
URL: http://bigapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0