Aj aj aj

-->Oj Oj Oj... Hur hinner folk blogga? Jag hinner knappt blinka förrän en hel vecka av mitt liv passerat utan att en bokstav blir skriven här. Jag antar att det handlar om vad man prioriterar och att jag e en sån sjuk busy flicka... eller inte.. =P


Här kommer iaf en liten resumé av det jag kommer ihåg:

Valborg var lugn eftersom tenta va inlagd 2a maj.. jää jää, mer sånt! De gillar vi! Vi firade iaf vår konung med att äta fin prinsesstårta och sjunga för honom... haha


Tentan gick förträffligt. Å gjorde den nu inte den mot förmodan så säger jag upp mej från miljölabbet och det vet Micke om för det har jag gjort klart för honom! =))


Tentaslasken började med sexparty.. skönt att få släppa på spärrarna. Haha nej de var vääldigt oskyldig tillställning! Mellanfest hos victor & joakim och sedan dissade jag skumpartyt på kåren för att festa loss med alla kalmariter på Palace...


De va la ungefär de jag kommer ihåg av allt jag har gjort den senaste tiden.. Jag e en väldelös bloggerska.


I veckan e de fullt upp med föreläsningar o grejer me den nya kursen, aldrig en lugn stund. Iofs bara 5 veckor kvar tills jag stämplar ut från HIK för ett par månader, sköönt =)

På tordag börjar kvastkampen här. Massa fulla drägg som härjar runt och det skrämmer mej. Så jag åker till malmö och festar me skåningar ist, dem e de mer ordning på.  

Kan man få tag i en grön färg uppe i det knallröda Falun tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0