Bla Bla

Årets spex var kanon! Sjukt många omstarter blev de, trodde aldrig jag skulle komma därifrån men det va lugnt för jag skrattade oavbrutet! Interna skämt med i slutet oxå, de e skoj att man kan vara med och inspirera ;)


Braa drag i Lördags!! Förfesten var en  återförening av köttbullar delux + lite annat lössläppt folk... =)) sedan Pråmen och Codden... Blev chockad över hur mkt folk som va ute... =)


Söndagskvällen spenderades med brorsan på golfbanan..alldeles för länge sen, men som tur va satt formen i;)


Hittade min stulna cykel nere vid stationen 100 m från där den blev snodd, låst med ett gigantiskt hänglås. Eftersom kl var 07.00 och jag skulle åka till Strömstad kallade jag på min medhjälpare Sofia som bärde cykeln till säkerhet. Nu har vaktmästarna på skolan hjälpt mej att knippsa upp låset och jag har fixat de defekter cykeln fått på äventyret. 


Kommentarer
Postat av: Medhjälparen

Alltid redo! =P

2008-05-21 @ 19:38:33
URL: http://systerfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0