Skakigt värre...

Skakar som ett asplöv i mina lemmar (kan man säga så?..haha, jo de kan man faktiskt) efter att ha varit på boxning med Sofia... Ett bra tag sen jag boxades. Märkte att jag visst har blivit sjuukt klen.. Ojoj. Men det e tur att det e snabbheten som räknas i slutändan och den e det då inget fel på.

Preppi hade däremot mycket styrka i sina slag, you go girl! Lär bli mer boxning till hösten, de e fan görsköj!
Till hösten blir det konvertering för min del från Nordic Club till Friskis & Svettis. Till dess blire löpning för hela schlanten,. cause baby I´m born to run. Ja sannerligen, där har vi en likhet jag och Bruce.


Skåne-Yasse kommer till Småland och rockar loss i helgen! Vi ska bygga sandslott på Kåren.....   



Nu ska jag plugga lite inför duggan imorn.. Major Histocompatibility Complex.. Ja iom de orden var det färdigpluggat för min del idag. Skönt.


Come Qele, Move Qele!


(¡¿Que que?! va?...vem e Qele? DU kan vara Qele)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0